Márc. 15. = Magyar szabadságharc évforduló és az almás/csakrás TÜKRÖM TÜKRÖM film első premiere Magyarországon.
2012. május 19-én, 216 napra december 21-től, és 69 napra az olimpia kezdetétől, megjelent egy ábra az uffingtoni Sárkány-dombnál, egy fehér ló mellett, és a bejelentették hogy vége a görög parlamentnek (1 nappal a láng pénteki, vagyis Vénusz napján történő Angliába érkezése után).
Az Emlék tornyot kilenc lépcsőfok fogta közre és láthatóan aranysárgás vöröses szálak hullottak rá. Ezzel kapcsolatban egy idézet Gönczi Tamás – Nimród gyűrűje 127-128. oldaláról:
“ Ver birodalmát annak idején kilenc “aranyhíd” kötötte össze a láthatatlannal, az Ég és a Föld eme spirituális összeköttetése által. Így valósult meg az, hogy a létnek szabad és sokszoros lejárata volt az életbe, és az életnek szabad és sokszoros feljárata van a teljes létezésbe. Az életből a régiek hagyománya szerint a teljes létezésbe kilencszeres átmenet van. A kilenc nem egyéb, mint a tízes számrendszer “tíz előtti” legnagyobb száma. Egyiptom “nagy” Kilence. Az aranykor az az idő, amikor az élet a lét felé nyílt, pontosabban arra teljesen nyitott volt. Ekkor az angyalok láthatóan lejártak a földre és a szellem az anyagi világba kilencszeresen áramlott le. A szellemi és isteni erők az emberi sorsba, az emberiség nagy közös életébe, a természetbe és az anyagba szabadon és bőséggel áramlottak le. Mindazt, ami a földön élt, átvilágították, megszentelték és teljessé tették az égiek. A látható világ természetes módon kiegészült a láthatatlannal, annak teljes irányítása alatt állt. Ez tette az életet teljes létté, ez tette egésszé, teljessé, egységessé, röviden egész-ségessé.
Nimród mitikus korára már a bizonyos Jiam-Shid által épített kilenc hídból már csak az említett utolsó, a Chinvat létezett mindaddig míg az is el nem tűnt. Fel nem ment az Égbe büntetésül az emberek “elsötétedése”, világos “Nap” tudatának sötétbe borulása miatt. Az említett egyiptomi kilencszeresség elvesztése, az emberi létezés hatalmas apokaliptikáját vonta maga után. Már csak az “isteni” Egy volt a járható út az Ég és Föld között, hiszen egy maradt meg azon aranyfényű hidak közül, ami az Ég és Föld mennyei kapcsolatát jelentette. Ennek az egynek az elvesztése, egyértelmű volt az Istennel való kapcsolat elvesztésével. Hiszen ennek az “Egynek” volt a feladata, hogy a lelkek a láthatatlan szellemvilágba visszajuthassanak és az Eget megismerhessék. Ennek az egy “Égbe vezető aranyos lajtorjának” az elvesztése maga után vonta, a világ kettétörését, széthullását. Az ember a világ egyik tört felében rekedt, oda zuhant vissza és ott, abban vergődik a mai napig is. A Nap világossága egykor nyitottságot adott, most a sötétség a bezártságot hozta. Az embert bezárta saját anyagba zuhant teste. Belső látása kihunyt, így magát majdnem teljesen elvesztette. Hiszen egykor az emberek, mint fénylő csillagok fordultak befelé, önmaguk világosságába és látták magukban az aranyhidak összességét és az egész égi mindenséget a maga hatalmas fénylő világosságában. Egykor kilenc külső-belső híd kötötte össze a látó embert az Éggel, a Földdel. Majd később csak egy, majd azután egy sem. S mikor már egy “aranyhíd” sem létezett, nem világított, nem volt látható, a bukott ember kívül rekedt az aranykoron, az Éden hajdani mitikus világán. A hagyomány szerint pedig Nimród ott állt a Nap aranykorának és a naptalan sötétségnek a határán és Nappajzsával megpróbálta visszahozni az eltűnő Napot, a teljes és világos létezés “fénylő Anyját”. Mindaddig állt ott a “fénytelen Délnek kapujában”, mígnem úgy döntött, hogy hatalmas tornyot épít és annak égbe nyúló, Nap által megvilágított ablakán kilépve újra ráléphet arra az elveszett, mitikus aranyhídra, a magyar mese aranyos tündérhajára.”
Mivel a tündérhaj a Földbe becsapódó Napszél által létrehozott északi-fény, vagy AURORA BOREALIS, érdemes figyelembe venni, hogy az olimpiai láng is egyfajta prométheuszi láng (Olimpia/Héraklész/Herkules/Nimród!!).
A 2008-as olimpiánál Napminimum volt, jelen pillanatban pedig a Napmaximum felé tartunk, amikor a Földet a Napszelek bombázzák. Korábban ezt az időpontot 2012-re jósolták, aztán kitolódott 2013-ra.
Láthatóan készülnek valamire, hisz idén került bemutatásra a Vénusz-tranzitnál (Vénusz a fényhozó, Prométheusz a tűzlopó/hozó) a Prometheus című film is, 77 évre a film cselekményi idejétől, mikor rálelnek a barlangfestményre és 33 évre mutatták be a filmet az első Alien film premierjétől (77/33-Nap/Főnix). A magyarok ősapját Nimródot tartják a Tudás földre lehozójának, népét pedig a Tudás népének. Nimródot tartják a tűztisztelet bevezetőjének, ugyanis Szent Izidor szerint Nimród volt az, aki a perzsákat megtanította a tűz imádatára, míg Hérodotosz Prométheuszt magával Nimróddal azonosítja (Grandpierre: Aranykincsek hulltak hargitára). Nimródot azonosítják Gilgamessel is, aki az örök életet megszerzése nyomába eredt.
Prométheusz volt az, aki a tüzet ellopta az istenektől, hogy az ember felemelkedhessen. Felmászott az Olümposzra, és tüzet lopott Héliosz (Apollón/Napisten) szekeréről, mondják az írások amellett, hogy őt tartják a jelenlegi civilizáció megalapozójának, a jelenlegi emberiség ősapjának, létrehozójának, akárcsak a magyarok Nimródját, a városépítőt.
A vágatlan verzióban 101 perces BABYLON A.D.-ben Vin Diesel meghal, majd feltámad, amikor pedig már TINMAN (Bádog ,vagy Jupiter ember). Vin Diesel a STRAYS filmjében elénekli TINMAN/BÁDOGEMBER dalát az Óz a csodák csodájából. Első szerepe az ÉBREDÉSEK filmben volt. Ez, miként már szerepelt egy fent ajánlott cikkemben, azon szempontból lényeges, ugyanis mikor a Fény, a Világosság elfogy a Földről, és az emberiség léte veszélybe kerül, Nimród (ős)király megkönyörül nemzetségén és újra kiszabadítja a sötétségből az ő kedves napmadarát. Ezzel a történelem alapján igazoltan tudhatóan kipusztíthatatlan Nimród népében történő ébredési folyamattal más, a magyarságra törő nemzetek tisztában vannak, hiszen a Földe becsapódó napszelek, a tobozmirigy működését serkentik.
Nos Vin Diesel a filmben a kereszteződés XXX-es részén térdel, és ott is hal meg a tűzben, AURORÁT látva utoljára. A filmet VIHAR KÖZELEG-gel zárják.
Vin Dieselt bemutatták MEGA MAN-ként is, amelynél kék emberként láthattuk, akárcsak MEGAAGY-at (földönkívüli), az AVATAR-ban egyfajta féregjáraton átlépőt új testben, vagy éppen a BABYLON A.D-ben ismét Vin Dieselt a vonaton utazva AURORA-val.
Érdemes kitérni a SORSÜGYNÖKSÉG filmre, ott ugyanis a KÉK színt a 17 mellett említik, amely a BABYLON A.D.-ben is szerepelt. Aki említi, 2012-ben a KÉK MADÁR filmben látható.
A kék madár az ég felé repül, ami ugye kék. Az ég pedig, mint a magyar nyelvben kifejezésre kerül, maga a tűz, vagyis telis tele van csillagvilágokkal, más naprendszerekkel. Ezen Napok eleme a tűz, ami ég. Angolban, amit manapság angyali nyelvel próbálnak összemosni, az ég SKY, a másik ég pedig BURN. Vajon honnan tudták a magyar ősök, hogy az ég az ég? Egyszerű a válasz. Onnan jöttünk, csak elfelejtettük.
A RIDDICK – A SÖTÉTSÉG KRÓNIKÁJA-ban, ami eredetileg csak Riddick krónikája, a világokat elpusztító fegyver indítójakarja, egy tau keresztes ember. Vin Diesel beül a nyolcszögbe (kapu) a hosszabb galaktikus utazásánál, ahol bemutatásra kerül a kék/vörös, mint a Mátrixban. Riddick a jelenetnél elalszik, aztán HELION-nál ébred fel.
A film egyik producere maga Vin Diesel, így valószínű, hogy szándékos a 6-os sémára állás.
A RIDDICK-ben kettő FÚRIÁT (Vin Diesel és Linus Roache) mutatnak be, FÚRIÁT pedig érdekes módon az ÍGY NEVELD A SÁRKÁNYODAT animációs filmben láthattunk viszont, a sárkány szerepében, amellyel a kis hős, a film végén a fénybe emelkedik, amelyet a
http://hajnalhasadas.hupont.hu/403/7-feju-sarkany-es-a-1442 cikkbe helyeztem. A film egyik poszterén a fejtető, magyarul a korona csakra lángolása látható. Mellékesen jegyzem meg, hogy Linus Roache volt Batman apja Thomas Wayne, az új Batman filmet Magyarországon pedig FELEMELKEDÉS címmel adták ki. Linus Roache volt az, aki elmondta párszor, hogy NE FÉLJ, a kis Wayne-nek.
A BABYLON A.D. filmben, amely egy halálfejes Szabadság-szobor festménynél indul, szintén bemutatásra kerül a kereszt, Jézus és Mária, mellettük pedig a hexagon, amelyet napjainkban Dávid, vagy zsidócsillagként neveznek, de korántsem az, csak mint minden mást, ezt is kisajátították maguknak. Vin Dieselnek a filmben Aurorát kell elvinnie a célállomásra 6 nap alatt.
Isten 6 nap alatt teremtette az embert, amely a világegyetem hexagonális, tükrözéses felépítési szerkezetére utal, melynek középpontjában mindig a Fény áll. Will Smith, a LEGENDA VAGYOK filmben 2012-ben robbant a hexagonos szökőkútnál, ami egy másik történetnek néz ki, de koránt sem az, ugyanis az ÁDÁM TEREMTÉSE kezes képe, egy pillangóra lett elhelyezve a filmben, amelyet a
http://hajnalhasadas.hupont.hu/402/7-feju-sarkany-es-a-144 cikkbe helyeztem.
AURORA fejére Vin Diesel egy lefelé mutató, madaras háromszöggel ellátott sapkát helyez, a Jézus/Mária szobor bemutatása előtt.
Mark Strong pedig, aki a SUNSHINE filmben mindenkit haza akar vinni Istenhez, a SCHERLOCK HOLMES filmben pedig elmondja, hogy ő maga csak egy eszköz, azt kérdezi Aurorára, mikor Aurora érzi az emberek halálát, hogy “Jézus, Mária, József, mi a fene ez?”, miután Aurora elesik.
Aurora aki korábbi szerepében ISIS volt, a filmben szűznemzéssel esett teherbe, és Dorothy szövegét említi az Ózból, vagyis, hogy “MINDENHOL JÓ, DE LEGJOBB OTTHON”.
Mint a filmből kiderül, Aurorát mesterségesen alkotta meg egy vallási felekezet, saját vallásának megerősítése céljából. Hogy ez mit fog jelenteni a közeljövőben, az hamarosan kiderül.
Goroadachi írt erről egy cikket, az angol királyi családdal kapcsolatban, AURORA KÓD cím alatt. Az angol királyi udvarnak leáldozott, ezért minden követ megmozgat, hogy nyeregben maradjon. A probléma goroadachival ott van, hogy a magyarsággal kapcsolatban semmilyen tudása nincs.
A filmben Vin Diesel bal szemét letakarva nézik vissza, a halála előtti képsorokat.
Attól függetlenül, hogy a 27-es címre küldte Vin Dieselt Aurora, a képsorok a valódi, vagy tényleges üzenetről sokat elárulnak, főleg ha a főszereplők egyéb filmbeli karaktereit, vagy azok üzeneteit nézzük.
FOLYTATÁS KÖV.